نماینده وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در مازندران گفت که تاکنون سازمان مدیریت برنامه ریزی و بیمه سلامت حدود ۸۶۰ میلیارد ریال اعتبار برای مقابله با کرونا به این خطه شمال کشور پرداخت کرده‌اند.

كروناويروس در چين

به‌گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، دکتر «محمدمهدی ناصحی» اظهارکرد : ۵۶۰ میلیارد ریال از این اعتبار از سوی سازمان مدیریت و برنامه ریزی در اختیار ۲ دانشگاه علوم پزشکی بابل و مازندران قرار داده شد که ۴۲۰ میلیارد ریال صرف خرید تجهیزات برای دانشگاه علوم پزشکی مازندران و ۱۴۰ میلیارد ریال نیز برای خرید تجهیزات دانشگاه علوم پزشکی بابل شد.

رئیس اسبق دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت : علاوه بر این با پیگیری سازمان بیمه سلامت نیز ۳۰۰ میلیارد ریال اعتبار به دانشگاه علوم پزشکی استان مازندران برای این کار اختصاص یافت.

دکتر ناصحی گفت : اختلافی در پرداختی بودجه بین ۲ استان مازندران و گیلان که ظاهرا مورد توجه برخی قرار گرفته، وجود دارد و هنوز میزان دریافتی مازندران به حد استان گیلان نرسیده است.

نماینده وزیر بهداشت در مازندران افزود : درهفته جاری نشستی با دکتر «محمد باقرنوبخت» رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی در این مورد در تهران خواهم داشت و این مسایل را پیگیری خواهم کرد.

کد خبر 492952

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار مازندران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha